Modułowi IV przewodniczyło hasło „Jesteśmy Razem, pomagamy sobie Wzajemnie” .

Ten niewątpliwie wyjątkowy czas związany z relacją zadań projektowych, dostarczyło nie tylko dzieciom ale i nam nauczycielom, niezapomnianych wrażeń oraz wzbogacił w nieoceniony bagaż doświadczeń, empatii, współczucia i chęci niesienia pomocy innym. Był próbą zrozumienia i głębszego poznania przez grupę chłopca ze spektrum autyzmu, który uczęszcza do naszego przedszkola. Ponadto był czasem wspólnego znalezienia odpowiedzi i zdefiniowania słowa TOLERANCJA.

 Poczynania gr. XII w miesiącu styczniu obejmowały:

  • „Inny- znaczy lepszy” – obejrzenie fragmentu filmu edukacyjnego o paraolimpiadzie, pogadanka.
  • „Zajęcia z tolerancji” – podczas których dzieci mogły poznać świat oczami dziecka z Autyzmem.
  • „Książeczka sensoryczna” – wykonanie grupowej książeczki pt. „RYBY”
  • „Spotkanie z Lenką” – zaproszenie dziewczynki do naszej grupy, u której lekarze zdiagnozowali bardzo ciężką i postępującą chorobę oczu, która w przyszłości może prowadzić do całkowitej ślepoty.
  • „Niespodzianka” – wręczenie Lence wykonanej przez całą grupę XII książeczki sensorycznej.

Spp2 * Przedszzkole nr 2 Sanok * Sanok * Podkarpacie * Przedszkole * Jana Pawła * sanockie * Sadowa * Samorządowe Przedszkole Publiczne Nr 2